1993
Пада желязната завеса. Светът се отваря и изолациите на Сен-Гобен започват да настъпват към Източна Европа, където нуждите са огромни. Първите пазари за действие са Полша (създаването на GULLFIBER POLSKA) и Балтийските републики (отваряне на офиси в Латвия, Литва и Естония).
|
![]() |
1998
На 16-ти Март в Япония се подписва Протоколът на Киото. Светът осъзнава за климатичните промени и за последствията в случай, че нищо не бъде сторено за намаляването на емисиите на парниковите газове. Изолацията на сградите, която би спестила милиони литри петрол всяка година, става глобален въпрос.
|
![]() |
2000
Глобализацията става реалност, и в Сен-Гобен Изовер го осъзнават. Всички филиали за изолация носят същото име и споделят същото жълто лого с характерното „О”, показано в края на 1999г. на шоуто BATIMAT в Париж. Изовер става глобална марка.
|
![]() |
2004
От 1986г. проучванията в Сен-Гобен се опитват да направят фибри от камък или от издържащо на високи температури стъкло според TEL технологията: неразрушими частици за приложение в корабостроенето и индустрията. През 2004г. е лансирано ново поколение стъклена вата ULTIMATE. Тя среща огромно одобрение и печели награди.
|
![]() |
2005
Сен-Гобен придобива BPB Груп (British Plaster Board Group), световен лидер в гипскартона и гипса, европейски лидер в експандирания полистерен за строителната индустрия. Двете дейности (изолация и гипс) се допълват и по продукти, и по приложение. Ражда се най-голямата група за интериорни инсталации.
|
![]() |
2006
Сен-Гобен Изовер разкрива концепцията си за „Мулти-Комфортна Къща”, комбинирайки оптималната топлоизолация, изолиращи прозорци, топлинни рекуператори и източници на възобновяема енергия. Тази прохладна през лятото и топла през зимата къща, шумоизолирана през цялата година, употребява толкова енергия, колкото произвежда.
|
![]() |
2007
Продължава разпространението по света с три нови придобивки в Турция, Южна Африка и Колумбия. Сен-Гобен Изовер празнува 50-тата годишнина от пускането в употреба на процеса TEL. Компаниите на Изовер във Франция и Швейцария празнуват своята 70-та годишнина. Започва строителството на нов завод за стъклена вата във Франция.
|
![]() |
2008
Сен-Гобен придобива MAG, японския лидер в стъклената вата и показва нова визия, нов изглед, нов цвят (към жълтото и черното се добавя зелено), ново пакетиране. Направени са първите пасивни къщи на Сен-Гобен в Дания.
|
![]() |